شرکت ارتباطات کوه نور با چشم انداز تبدیل شدن به بزرگترین اپراتور دوم تلفن ثابت خصوصی در خاورمیانه توسعه خود را آغاز کرده است. شرکت به منظور افزایش حقوق صاحبان سهام گروه فن آوا و شرکت تعاونی فرا استانی پیام تک فاوا با رویکرد توجه به سرویسهای نوین در عرصه ارتباطات مخابراتی مصمم است فعالیت خود را در بازار ایران و خاورمیانه گسترش دهد . همچنین ارائه خدمات هوشمندانه ، سریع، با کیفیت و مناسب به مشتریان را مأموریت اصلی خود میداند و در این راستا آموزش و ارتقاء سطح علمی، افزایش و توانایی ایجاد انگیزش کارکنان را دنبال میکند.
استراتژیها و برنامههای حوزه بازار و مشتریان
شرکت ارتباطات کوه نور در راستای شناسایی، تحلیل و پاسخگو به نیازها و انتظارات گروههای مختلف مشتریان خود اقدام به راه اندازی سامانه تلفنی ۱۹۱۹ برای مشترکین پروژه uso نموده است تا مشترکینی که در مناطق روستایی و صعبالعبور زندگی میکنند نیز بتوانند جهت خرید شارژ تلفن از طریق این سامانه اقدام نمایند.
برای اطلاع مشتریان از میزان اعتبار باقی مانده خط تلفن خود و خرید شارژ و اطلاع از مبلغ قبض و پرداخت آن، شرکت اقدام به راهاندازی سامانه تلفنی ۲۱۲۱ نموده است . این سامانه برای مشترکین NGN در اصفهان و روی شماره ۲۰۲۰ تعریف شده است.
برای مشترکین دائمی جهت اعلام مبلغ قبض مشترک ۴۸ ساعت قبل از اتمام مهلت پرداخت و قطع احتمالی که ممکن است باعث نارضایتی مشتریان گردد سامانه اعلام بدهی در حال راه اندازی بوده که با تماس با خط تلفن مشترک به طور اتوماتیک به محض برداشتن گوشی توسط مشترک پیغام لازم و فرصت ۴۸ ساعته پرداخت به اطلاع مشتری میرسد. جهت مشترکین اعتباری نیز ۲۴ ساعت قبل از پایان بازه یک ماهه پیامک جهت اطلاع از پایان مهلت استفاده شارژ ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات فوق برای مشترکین بدون هزینه اضافی انجام می گیرد .
برنامههای شرکت ارتباطات کوه نور در حوزه شبکههای تلفن ثابت